Voor de vierde keer organiseert Adformatie Academy de Masterclass positionering en groeistrategie voor creatieve bureaus, vrijdag 22 november. Na de succesvolle eerdere edities nu dus weer zo'n topdag, met deels andere sprekers - en natuurlijk super actuele content!
De dag is gericht op professionals van creatieve bureaus, zoals CEO's, managing directors, strategy directors, creative directors, client service directors, operations directors en marcom specialisten. Tijdens de Masterclass dag spreken 10 vooraanstaande professionals uit het vak over hun expertise, die Susanne van Nierop (hoofdredacteur Adformatie) en ik selecteerden. Zij delen concrete kennis en inzichten, die de deelnemers meteen kunnen toepassen in de praktijk. Dit zijn de onderwerpen en sprekers:
- Marktontwikkelingen: Rik Ledder (TBWA\NEBOKO)
- Fusies en overnames: Brian Hirman (iO)
- Business development: Fred Moolhuijsen (Agency Engines)
- De kansen met AI: Arne Mosselman (Ainigma)
- Positionering: Bert Hagendoorn (Agency Engines)
- Talent: Renee van den Oetelaar (Boomerang FT),
samen met Dean Cooman (Boomerang FT)
- Diversiteit: Niem Tewari (FFONO)
- PR en Thought leadership: Melanie Butter (Agency Engines),
samen met Susanne van Nierop (Adformatie)
Tijdens de dag is veel ruimte voor vragen en interactie, waarbij de deelnemers het gesprek met de sprekers (en elkaar) aangaan over de verschillende onderwerpen. Zo kunnen de deelnemers ook de uitdagingen waar hun bureaus voor staat voorleggen aan de sprekers en de groep. Daarnaast is tijdens de pauzes, de lunch en de afsluitende netwerkborrel veel mogelijkheid voor de deelnemers en sprekers met elkaar kennis te maken en verder van gedachten te wisselen. En dat alles weer op deze prachtige locatie: Capital C Amsterdam.
Hieronder een serie foto’s van de Adformatie Academy Masterclass van vorig jaar (foto’s door Merten Snijders):
Ook deze keer is er een beperkt ruimte: 25 deelnemers. De site is net live met de nieuwe info, waar je ook meteen kan registreren!