Onder de vlag van Adformatie Academy organiseerden we vrijdag 9 juni de tweede editie van de Masterclass dag ‘Positionering en Groeistrategie’, speciaal voor creatieve bureaus. Een erg geslaagde dag, met veel interactie en goede beoordelingen van de deelnemers.
Wat een geweldige dag was het, de Masterclass dag voor creatieve bureaus in Capital C. Negen vooraanstaande vakgenoten gaan tijdens de dag in op onderwerpen waar creatieve bureaus elke dag mee bezig zijn: marktontwikkelingen (waaronder AI en sociaal-maatschappelijke onderwerpen), fusies en overnames, business development, operations en groei, positionering, merkverhaal, communicatiestrategie, PR en thought leadership:
- Rik Ledder (TBWA\NEBOKO) over ontwikkelingen in de markt
- Kim Verhaeghen (Springbok Agency) over fusies en overnames
- Fred Moolhuijsen (B&BA) over business development
- Michael Plein (Triple) over operations en groei
- Ikzelf over positionering en groei voor creatieve bureaus
- Marjan Straathof (DEPT®) over het merkverhaal
- Maira Evers (Gardeners) over communicatiestrategie
- Melanie Butter en Susanne van Nierop over PR en thought leadership
Tijdens de dag kregen de deelnemers ook alle kans met de sprekers en elkaar van gedachten te wisselen. Een dag vol interactie met de sprekers, maar ook met elkaar onderling. Dat maakte het met recht een echt leerzame dag voor iedereen. Lees het verslag van de dag met quotes van de sprekers en beoordelingen van de deelnemers op Adformatie.
Big thanks aan Marjan Straathof, Rik Ledder, Kim Verhaeghen, Melanie Butter, Fred Moolhuijsen, Michael Plein en Maira Evers - namens Susanne van Nierop en mij voor jullie ijzersterke presentaties. Teamwork: Melanie Donkers, Remy Bergsma, Capital C Amsterdam en Merten Snijders voor de geweldige foto's. En natuurlijk dank aan de 20 deelnemers van de Masterclass. Op naar de volgende!